Boek nu Boek nu

Hospitality coach Michiel Waterman

Het is mijn passie om omstandigheden te creëren waarin mensen kunnen genieten en excelleren. Of dat nu gasten zijn of collega’s, eigenlijk is er geen verschil. Stel je voor wat er met de gastvrijheid van je bedrijf gebeurt als iedereen elkaar als gast behandelt. Gastvrijheid is dan geen middel of doel meer, maar een ‘a way of life’. Je klanten zullen de gastvrijheid dan ervaren als oprecht, authentiek en natuurlijk. Dat maakt van je klant een relatie en ambassadeur. Om ondernemers, managers en teams deelgenoot te maken van mijn hospitality passie geeft eindeloos energie.

Het MKB is een competitieve omgeving. Je kunt het verschil maken door zeer gastvrij te zijn. Hospitality is de motor van je marketing, sales en interne organisatie die er voor zorgt dat je met je team en dus met je bedrijf succes hebt.

Het is een geliefd onderwerp op verjaardagen en bij koffie breaks: opgedane ervaringen in de horeca. In het ene restaurant geweldig gegeten, in het andere hotel slecht geslapen. Iedereen heeft daarover zijn of haar eigen mening. Maar op welke manier kunnen branches van elkaar leren? Hoe vertaal je persoonlijke ervaringen naar succesvolle bedrijfsprocessen?

Waar we het allemaal over eens zijn is dat gastvrijheid werkt. Met de juiste mindset, informatie en communicatie kun je gastvrijheid inzetten om je te onderscheiden van de concurrentie maar ook om je bedrijfscultuur een energy boost te geven.

Met meer dan 30 jaar Hospitality ervaring in binnen- en buitenland inspireert Michiel Waterman mensen en organisaties over hoe zij gastvrijheid optimaal kunnen benutten.

Recensie van een relatie: Michiel is een one-army hospitality topper. Hij heeft ons een spiegel voorgehouden, adviezen gegeven, ideeën aangedragen, veranderingen geïnitieerd en ons vervolgens scherp gehouden. We doen nu niet alleen gastvrij, we zijn gastvrij.

 

hospitality coach, spreker, dagvoorzitter
Michiel Waterman

 

Wat kan ik voor je doen?

Het is mijn passie om omstandigheden te creëren waarin teams en organisaties kunnen excelleren. Als je van hospitality een way of life maakt, maak je van je klant een relatie en een ambassadeur. Wat kan ik voor je doen?

Business coach.
Je hebt als ondernemer of organisatie behoefte aan een sparring partner die je helpt om te groeien. Door te luisteren, opbouwend kritisch te zijn en door je uit te dagen met out of the box ideeën doe ik dat.

Hospitality coach.
Je wilt dat je organisatie optimaal gastvrij is. En je wilt dat je klanten zowel relaties als ambassadeurs worden. Door je bedrijf op gastvrijheid te scannen, een plan van aanpak te formuleren en door iedereen in de organisatie te begeleiden realiseer ik dat samen met je.

Interim manager.
Je hebt behoefte aan een interim manager om bepaalde doelen in je organisatie te bereiken. Dat kan bijvoorbeeld zijn een verander traject, innovatie, een marketing boost of een hospitality project. Ik ben beschikbaar.

Spreker/ dagvoorzitter.
Mensen deelgenoot maken van mijn passie voor hospitality geeft eindeloos energie. Je doet mij dan ook geen groter plezier dan mij op een podium te zetten en toehoorders te laten beleven hoe leuk gastvrijheid is. Als spreker, discussieleider of dagvoorzitter. Ik kan dit combineren met een ‘interactive food experience’.

Contact

Voor info klik hier. En, vul hier je gegevens in en er wordt contact opgenomen. Je kunt ook mailen naar michaelwaterman14@gmail.com of bellen met 0341-260800