Restaurantvooreendag.
Restaurantvooreendag, samen succes vieren.Een restaurantvooreendag runnen is dé teambuilding en klantendag beleving in optima forma. Hoe geweldig kan het zijn om samen met je team voor één dag je eigen restaurant te mogen vorm geven? Je bedenkt eerst het thema, het culinaire concept. Ga je voor een land of een geheel eigen stijl? Wordt het een walking dinner, buffet of klassiek geserveerd concept? Hoe ga je de taken verdelen: keuken, bediening, hospitaliy. En chefkok, souschef, maitre, sommelier, gerant. Welke gerechten horen daarbij? Hoe ga je die klaar maken en tegen welke kosten? Hoe zit het met food styling? Maar ook hoe kleed je de locatie aan? Niet onbelangrijk: wijnen proeven om een wijn arrangement samen te stellen dat staat als een huis! Je hele team gaat met dit concept aan de slag met een mix van S.M.A.R.T. & SCRUM om het tot een succes te maken. Restaurant voor een dag is de ultieme vorm van teambuilding en de meest waardevolle investering in de relatie met je klant.
Restaurantvooreendag is teambuilding en klantendag in één.
Is dat alles? NEE! Want restaurantvooreendag heeft ook gasten nodig. Wie die gasten worden, dat bepaal je zelf. Het is een geweldig CRM tool om je beste klanten voor uit te nodigen. Met of zonder partner. Ook als incentive voor één hele grote klant is het uniek en fantastisch. Maar je kunt ook collega’s uitnodigen om te genieten van restaurantvooreendag. Ook heel mooi is om restaurant voor een dag als sociaal betrokken project in te zetten. Nodig als je gast bijvoorbeeld (eenzame) ouderen uit. Of nieuwe Nederlanders. Waar je ook voor kiest: je gasten ga je informeren en mee communiceren. Met een creatieve facebook pagina, met een enquete, met de voorpret. En misschien pak je het wel serieus aan met het beschrijven van de restaurantvooreendag ‘customer journey’. Om dat resultaat vervolgens weer te verwerken in je culinaire concept.
Kortom, restaurantvooreendag is een waardevolle beleving die je samen met je team beleeft. Een intense en intensieve manier van samen werken waarop je nog jaren kunt bouwen. Betrek je je klanten daarbij, dan zet je een zeer krachtig relatie tool in, waarbij je klant een relatie wordt. En nodig je collega’s, familie of ouderen uit, dan zul je de warme waardering die je dan beleeft koesteren als één van de meest bijzondere momenten die je hebt meegemaakt.
Restaurantvooreendag, hoe werkt dat?
– Bedenk eerst ‘waarom ?” Waarom wil je restaurantvooreendag beleven?
– Als jij weet waarom, dan weten wij ‘hoe’.
– Samen gaan we in gesprek om jouw doelstelling om te zetten in een goed plan van aanpak.
– Je wordt begeleid door horeca- en coaching toppers uit de horeca.
– We prikkelen je om out of the box te denken, creatief te zijn, oplossing te bedenken, te communiceren, creëren, verbinden, verleiden, resultaat te boeken, succes te vieren.
– We hebben een concept draaiboek voor je klaar liggen op gebied van horeca, hospitality en media. Aan jouw team om daar een eigen gezicht aan te geven.
– Met een strak event management concept bewaken wij het project van initiatie tot realisatie.
– Wat kost dat? Het lijkt een open deur, maar de vraag is vooral: ‘wat levert het op?’
Meer weten over restaurantvooreendag? Neem contact op met SMART & SCRUM leader Michiel Waterman op 0341-260800 of info@delicio. Je kunt ook het contact formulier invullen.